сряда, 23 юли 2014 г.

Първа награда за рисунка спечели шестокласничка в национален конкурс



Тази година шестокласничката от СОУ „Хр. Смирненски” – Септември спечели   националния конкурс, организиран от Министерството на образованието и науката, който се проведе във Варна. Със своя рисунка на една от най-известните героини на Шарл Перо – Спящата красавица, тя се класира първа в трета  възрастовата група - V-VІІ клас, и спечели овациите на журито за прекрасната си картина. Ръководител на Маргарита е Мария Мечкарова – преподавател по изобразително изкуство в училището.
„Приказките са извор на мъдрост и доброта в моя свят. Когато бях малка, слушах приказки всяка вечер. Мама ми четеше по една различна история всеки път, а ако не можех да заспя, дори и по две и аз много се забавлявах. Сега обаче вече пораснах и като се замисля, разбирам, че от приказките съм получила много повече от забавление. Казва се, че първите 7 години са най-важни в живота на един човек. Моите минаха ръка за ръка с детските  приказки. Те поставиха основите на въображението ми и ме запознаха с мечтите. Помагат ми да се справя в трудна ситуация или просто да живея сред хората в хармония. Уверена съм, че ще имат своето важно място и в детските години на моите наследници, точно както в моите”, сподели развълнувана ученичката.
Тя разказва, че рисувала откакто се помни и това е не само хоби, но го смята и за свое призвание. Маргарита не само слуша историята, но си представя и как изглеждат героите, а след това им вдъхва живот върху белия лист.
Директорката на училището Мирослава Стоянова изказа задоволството си от нейните постижения и представянето на училището на национално ниво като й пожела да не прекъсва връзката си с народното творчество, да продължи да рисува и да получава още много награди.

Няма коментари :

Публикуване на коментар